Zapach stanowi istotny kanał komunikacyjny. Jest to niezwykle silny zmysł u człowieka, niedoceniany przez bardzo długi czas przez specjalistów od marketingu. Nasza firma stara się wydobyć potencjał drzemiący w zapachu. Dzięki niemu można znacząco zwiększyć sprzedaż! Dotyczy to nie tylko sklepów stacjonarnych, gdzie rozprowadzenie zapachu wydaje się dużo łatwiejsze. Wiemy, w jaki sposób zaimplementować aromamarketing także w sklepach internetowych.
Na całym świecie działa od 12 do 24 milionów witryn zajmujących się sprzedażą internetową. Tak duża konkurencja zmusza właścicieli do stosowania jak najlepszych strategii marketingowych. Najczęściej wykorzystywane są kanały wizualne i dźwiękowe. Jednak większość klientów uodporniła się już na wyskakujące okienka i głośne reklamy. Aby uzyskać przewagę, należy stosować rozwiązania nowatorskie.
Dobrym przykładem może być aromamarketing. Wykorzystywanie zapachu nie jest jeszcze tak powszechną metodą wpływania na zachowanie klienta. Jednocześnie warto zdać sobie sprawę z siły oddziaływania zapachów. Pobudzają one w mózgu bezpośrednio obszary związane z emocjami, które to mają decydujący wpływ przy dokonywaniu zakupów.
Jednak jak wprowadzić tego typu marketing sensoryczny w sklepach internetowych? W czasie dokonywania zakupów na witrynie nie ma jeszcze możliwości rozpylania odpowiednich zapachów. Nasza firma oferuje odpowiednie rozwiązanie w tym zakresie. Proponujemy perfumy i wkładki zapachowe, które z powodzeniem można uwzględnić w paczce. Dzięki temu następuje pozytywne kojarzenie zapachu z Twoim sklepem.
Rozwiązanie to jest niezwykle praktyczne i posiada wiele zalet mogących wpływać na wyniki sprzedażowe Twojego sklepu. Przekaz zapachowy można stosować w formie:
perfum, które uwolnią się w czasie wypakowywania zakupionych produktów. Tworzy to pozytywne doświadczenia i zachęca do ponownego dokonania zakupu
testu zapachowego, dodatkowo reklamującego jakiś konkretny produkt
wkładki zapachowej do szafy, dzięki której będzie można odświeżyć zapach w swoim mieszkaniu, a jednocześnie cały czas mieć kontakt z kompozycją zapachową kojarzącą się z Twoim sklepem
darmowego gadżetu – dodatkowo będzie budować pozytywne doświadczenia
umożliwia oddania dowolnego zapachu
umożliwia nadanie dowolnego kształtu
jest miły w dotyku
trwałość
(od 30 do 60 dni po otwarciu)
Marketing zapachowy wciąż jest niedoceniany przez właścicieli wielu przedsiębiorstw. Jednak jest to strategia marketingowa przyszłości, umożliwiająca budowanie brandingu zapachowego i uzyskanie przewagi nad konkurencją. Przeznaczony szczególnie dla sklepów odzieżowych oraz kosmetycznych, gdzie aromamarketing pozwala uzyskać najlepsze efekty sprzedażowe. Nie prześpij swojej szansy na rozwój, skorzystaj z naszej oferty marketingu zapachowego już dziś!
Skontaktuj się z nami