Producent zawieszek zapachowych
Jak dobrze wiemy, moc przekazu wizualnego jest dziś dużo mniejsza niż kiedyś, ponieważ żyjemy w świecie, w którym konsumenci są nieustannie bombardowani różnego rodzaju obrazami. Dlatego wielu ludzi nauczało się żyć, nie zwracając uwagi na plakaty, billboardy, ulotki. Poświęcamy dziś znacząco mniejszą uwagę na bodźce wzrokowe. Z drugiej strony niedoceniony wciąż jest zmysł węchu, który wpływa bezpośrednio na wspomnienia i emocje. Pozwala to stosować marketing zapachowy i uzyskiwać bardzo dobre wyniki sprzedażowe.

Jak działa zapach z gadżetów zapachowych?
Przykład gadżetu zapachowego? Zawieszka samochodowa wydzielająca delikatną nutę kawy. Posiadamy w swoim zestawie zapachy:
kawy latte
cappuccino
kawy klasycznej
oraz inne
Kierowca, który odczuwa ten zapach, mimowolnie pomyśli o zatrzymaniu się na najbliższej stacji i zakupieniu kawy dla siebie. Jeśli nie jesteś właścicielem stacji benzynowej, ale prowadzisz niewielki kiosk ze słodyczami, zainteresować mogą Cię zapachy takie jak: czekolada gorzka, czekolada ze skórką pomarańczy, krem orzechowy i tym podobne.
Mechanizm działania jest ciągle taki sam. Zmienia się tylko nuta zapachowa na taką, która kojarzy się z Twoją marką! Klienci nawet w domu czy w samochodzie będą bombardowani skojarzeniami z Twoją ofertą.
Dodatkową korzyścią ze stosowania gadżetów zapachowych jest obdarowanie klienta jakimś użytecznym przedmiotem, dzięki czemu wzbudza się w nim dodatkowe pozytywne emocje.
Jak ważny jest zapach w reklamie?
Jak istotne jest budowanie brandingu zapachowego pokazuje garść informacji porównująca zmysł węchu ze wzrokiem i słuchem:
ludzie zapamiętują zapachy z 65% dokładnością aż do roku, natomiast wzrokowy przekaz utrzymuje się na poziomie 50% do 3 miesięcy
zapach ma silne połączenie z pamięcią i łączy się z emocjonalnymi obszarami mózgu bardziej bezpośrednio niż z innym zmysłami
przy zmyśle węchu najpierw odczuwamy reakcję emocjonalną, a dopiero w późniejszym etapie identyfikujemy zapach
Dodatkowo wykorzystujemy innowacyjny materiał kompozytowy EVA, który:
uwzględnia do 40% esencji zapachowej
umożliwia oddania dowolnego zapachu
umożliwia nadanie dowolnego kształtu
jest miły w dotyku
trwałość (od 30 do 60 dni po otwarciu)
Skorzystaj i Ty z naszej oferty gadżetów zapachowych
Jest to niepowtarzalna szansa połączeniu kilku istotnych dla strategii marketingowej możliwości:
możesz utworzyć niepowtarzalny branding zapachowy dla Twojej marki
uzyskasz gadżety, którymi obdarujesz swoich klientów, budząc w nim pozytywne emocje
umocnisz więź z Twoim sklepem poprzez pozytywne skojarzenia zapachowe
rozpoczniesz lub rozwiniesz skuteczny marketing zapachowy, który znacząco może zwiększyć wyniki sprzedażowe Twojej firmy
a przede wszystkim będziesz o krok przed konkurencją, dzięki czemu będziesz mógł pozyskiwać nowych klientów







Skontaktuj się z nami