Aromamarketing - systemy do aromatyzacji

Dzięki aromamarketingowi możliwe jest wpływanie na emocje klienta. Ludzie są z natury emocjonalni, więc w czasie zakupu kierują nimi pozytywne oraz negatywne doświadczenia związane z daną marką. Nadmiar bodźców wizualnych oraz dźwiękowych powoduje spadek oddziaływania tymi kanałami na nastrój klienta. Jest on coraz bardziej obojętny na strategie marketingowe związane z tymi kanałami. Inaczej jest ze zmysłem węchu, który był do tej pory rzadko używany podczas sprzedaży. Dlatego też stosowanie marketingu zapachowego daje tak duże efekty.

Dyfuzor zapachów

Dyfuzory zapachowe pozwalają na rozpylanie pozytywnie kojarzonych zapachów w miejscu sprzedaży. Stosować je można z powodzeniem zarówno w niewielkich punktach handlowych, jak i na terenie wielkopowierzchniowych sklepów. W naszej ofercie znaleźć można dyfuzory zapachowe różnej wielkości. Posiadają one wysoką wydajność i są dostosowane do prowadzenia skutecznego aromamarketingu. Tylko u nas można te urządzenia kupić na własność, w odróżnieniu od innych oferowanych na rynku sprzętów, które uzyskać można tylko na czas kosztownych i długoterminowych umów.

Dyfuzor Ventury V200

Dyfuzor Ventury Nezbu V50VO

Dyfuzor Olfactory Consulting

Dyfuzor Ventury V400

Dyfuzor Ventury V600

Dyfuzor Ventury V200B

Czym jest marketing zapachowy?

Definicja określa ten proces jako identyfikację pozytywnych zapachów, w tym perfum, związanych z konkretną marką i wykorzystanie tego w strategii marketingowej w celu wpłynięcia na zachowanie klientów. O skuteczności tej metody mówią badania nad aromamarketingiem, z których wynika, że stosowanie przyjemnego zapachu poprawia nastrój nawet o 40%, gdy budzi pozytywne skojarzenia, na przykład z czasami dzieciństwa. Przekłada się to bezpośrednio na zwiększenie sprzedaży.

Korzystając z naszej oferty marketingu sensorycznego, zyskujesz:

wysokiej jakości dyfuzory zapachowe, które możesz sam napełniać odpowiednimi kompozycjami zapachowymi

nie wiążą Cię długoterminowe umowy o świadczenie usług aromamarketingu

obniżysz koszty stosowania zapachów w swojej strategii marketingowej nawet o 70%

zapewnimy Ci pełne wsparcie posprzedażowe, serwisowanie urządzeń oraz dostawy wybranych zapachów bez konieczności podpisywania wiążących umów

Kto już stosuje marketing zapachowy?

Zmysł węchu jest najsilniejszym i wyjątkowym zmysłem. Wpływa on bezpośrednio na ośrodki w mózgu związane ze wspomnieniami oraz emocjami. Jest to więc najskuteczniejsze narzędzie, jakim można oddziaływać na zachowania klientów. O tej sile marketingu zapachowego przekonało się wiele dużych firm, które już dziś stosują kompozycje zapachowe w swojej strategii marketingowej.

Linie lotnicze All Nippon Airways

Zapewniają pasażerom zasypianie z zapachem leśnych drzew i ziół.

Park rozrywki Disnayland

Doskonale wie, jak duży wpływ na jego dochody ma aromat. Kiedy klienci przestają kupować, wystarczy uruchomić urządzenie do aromatyzacji emitujące sztuczny zapach waty cukrowej, po chwili do jego stoiska ustawia się kolejka.

Singapore Airlines

Oferują swoim pasażerom gorące ręczniki nasączone perfumami „Stefan Floridian Waters” – jest to mieszanka róży, lawendy i cytrusów.

To tylko kilka przykładów, bowiem marketing sensoryczny jest coraz szerzej stosowany w różnych branżach. I zawsze przynosi pożądany skutek: zwiększa wyniki sprzedażowe.

Jak wprowadzić aromamarketing do swojej firmy?

Określić główne powody, dla których chcesz włączyć zapachy do swojej firmy. Czy ma to zneutralizować panujące tam aktualnie brzydkie wonie? Czy też chodzi głównie o ulepszenie swojego brandingu poprzez charakterystyczny aromat, kojarzący się tylko z Twoją firmą?

1

Ustalić profil zapachowy. Posiadamy bazę ponad 30 000 nut zapachowych, ale umożliwiamy także tworzenie zupełnie nowych, unikalnych kompozycji zapachowych.

2

W końcu możesz rozprowadzić nowy zapach w powietrzu. Pomogą Ci w tym nasze dyfuzory zapachowe.

3

Pamiętać również należy o ocenie popularności zapachu  Twoim punkcie sprzedaży. Nadzór i okresowe przyglądanie się efektom aroma marketingu, jaki prowadzisz, pozwoli Ci na wprowadzanie zmian i ulepszeń. W ten sposób uzyskasz optymalne efekty oraz maksymalnie zwiększysz sprzedaż.

Skontaktuj się z nami