Gadżety zapachowe
Jak dobrze wiemy moc obrazu jest dziś dużo mniejsza niż kiedyś, ponieważ żyjemy w świecie, w którym konsumenci są nieustannie bombardowani różnego rodzaju obrazami.
Wielu ludzi nauczało się żyć nie zwracając uwagi na przekaz wizualny.
Właśnie z tego powodu poświęcamy dziś bodźcom wizualnym znacznie mniejszą uwagę.
OLFACTORY CONSULTING jest firmą, która znacząco przywiązuje uwagę do przekazu węchowego, z tego też powodu opracowaliśmy nowy rodzaj gadżetu, którego głównym zadaniem jest przedstawienie produktu za pośrednictwem zmysłu węchu.
Chcesz przedstawić produkt kawowy? W naszej ofercie posiadamy nuty takie jak KAWA LATTE, CAPPUCCINO, KAWA KLASYCZNA.
A może produkty czekoladowe? CZEKOLADA GORZKA, CZEKOLADA ZE SKÓRKAMI POMARAŃCZY, KREM ORZECHOWY i wiele innych.
Możliwości co do zapachu są nieograniczone!
Zaletą materiału kompozytowego jest:
- możliwość uwzględnienia do 40% esencji zapachowej
- odtworzenie każdego zapachu (również zapachów wykorzystywanych w branży kosmetycznej czy perfumeryjnej).
- odtworzenie każdego kształtu
- trwałość(od 30 do 60 dni po otwarciu)
- przyjemny w dotyku materiał(silikon)
Dzięki naszym gadżetom konsument jest w stałym kontakcie z marką(branding zapachowy oddziałuje każdego dnia przy kontakcie z gadżetem).
Dlaczego zapach w reklamie jest tak ważny?:
- ludzie zapamiętują zapachy z 65% dokładnością do roku, natomiast wzrokowy przekaz utrzymuje się na poziomie 50% do 3 miesięcy.
- zapach ma silne połączenie z pamięcią i łączy się z emocjonalnymi obszarami mózgu bardziej bezpośrednio niż z innym zmysłami.
- zapach działa w przeciwnym kierunku niż zmysły wzroku, dźwięku i smaku. W przypadku trzech ostatnich zmysłów wpierw identyfikujemy informacje a następnie reagujemy emocjonalnie.
Przy zmyśle węchu najpierw odczuwamy reakcję emocjonalną, a dopiero w późniejszym etapie identyfikujemy zapach.