Projektowanie systemów do aromatyzacji

Projektowanie systemów do aromatyzacji pomieszczeń dedykowanych do małych, średnich i dużych kompleksów biznesowych w oparciu o urządzenia produkcji francuskiej z niespotykaną na rynku 3 letnią gwarancją.

 Aromamarketing urządzenia

 

Dyfuzor zapachów

Nasze dyfuzory zapachów nadadzą niepowtarzalny aromat w każdym miejscu niezależnie od jego powierzchni. Niespotykana wydajność, różnorodność rozmiarów, a także ilość zalet oferowanych przez nas dyfuzorów zapachowych sprawia, że spełnią one oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.

 

 

 

MP 50 dyfuzor zapachówDYFUZOR ZAPACHÓW VENTURY MP50

WYDAJNOSC W ATRAKCYJNEJ CENIE
ZALETY:
- Niewielkich wymiarów urządzenie
- Programator (opcja)
- Pilot zdalnego sterowania (opcja)
- Atrakcyjna cena
Wydajność do 750 m3

Dyfuzor zapachów VENTURY 420 

DYFUZOR ZAPACHÓW MP420

DLA WYMAGAJĄCYCH
ZALETY:
- Metalowa obudowa
- Możliwość rozbudowy systemu
- Do 6 niezależnych nut zapachowych
- Programator
- Obudowa zamykana na klucz
Wydajność do 6000 m3
 
 

PR400 dyfuzor zapachów aromamarketingDYFUZOR ZAPACHÓW PR400

PROMOCJA I AROMATYZACJA W JEDNYM URZĄDZENIU
ZALETY:
- Metalowa obudowa
- Możliwość umieszczenia reklamy na froncie urządzenia (magnesy)
- Oświetlenia LED
- Programator
- Obudowa zamykana na klucz
Wydajność do 1500 m3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

   
   

 

Zapach może wywołać u nas uczucia, przywoływać obrazy, myśli czy wspomnienia.
Węch jest potężny i nie powinniśmy go lekceważyć, dlatego też właściciele wielu firm wprowadzają aromamarketing do swoich sklepów.
Marketing zapachowy pomaga markom się wyróżniać, tworzyć wyjątkowe doświadczenia z nią związane a w niektórych przypadkach odpowiadać za wzrost sprzedaży.

Czym jest Marketing Zapachowy?

Marketing Zapachowy to proces polegający na identyfikowaniu pozytywnych zapachów/perfum związanych z daną firmą i włączeniu ich do procesu marketingowego w miejscu sprzedaży w celu wpłynięcia na zachowanie klientów.
Przykładem są linie lotnicze, które od dawna wykorzystują zapach, aby promować swoją markę.
Linie lotnicze All Nippon Airways zapewniają pasażerom zasypianie z zapachem leśnych drzew i ziół.
Singapore Airlines oferują swoim pasażerom gorące reczniki nasączone perfumami „Stefan Floridian Waters”., jest to mieszanka róży, lawendy i cytrusów.
Park rozrywki Disnayland doskonale wie, jak duży wpływ na jego dochody ma aromat. Kiedy klienci przestają kupować, wystarczy uruchomić urządzenie do aromatyzacji emitujące sztuczny zapach waty cukrowej, po chwili do jego stoiska ustawia się kolejka.
To tylko kilka przykładów wykorzystania marketingu zapachowego. Kiedy już zrozumiesz dlaczego zmysł węchu jest tak potężny będziesz mógł wykorzystać wspomniane przykłady do promocji swojej marki.

Dlaczego zmysł węchu jest tak potężny?

Zmysł węchu jest najsilniejszym i wyjątkowo różni się od wszystkich innych zmysłów w Twoim ciele.
Kiedy Twój nos wyczuwa określony zapach, jest on kierowany przez opuszkę węchową, która znajduje się obok ciał migdałowatego i hipokampu – są to części mózgu odpowiadające za wspomnienia i emocje.

Jak opracować plan marketingu zapachowego?

Kiedy już jesteś gotowy do wprowadzenia aromamarekting pamiętaj, że tworzysz strategię budowania marki podobną do innych aspektów marketingowych w firmie.
Pierwszym krokiem jest określenie głównych powodów, dla których chcesz włączyć zapachy do swojej firmy. Czy próbujesz zneutralizować brzydkie zapachy czy starasz się ulepszyć swój branding za pomocą charakterystycznego zapachu, który zapamiętają twoi klienci?
Kolejnym krokiem jest ustalenie profilu zapachowego.
Możesz bazować na doświadczeniu naszego zespołu i wybrać z bazy ponad 30.000 nut zapachowych lub stworzyć od podstaw swój branding zapachowy dzięki współpracy z firmą CFF, której siedziba znajduje się w Mediolanie. Do Twojej dyspozycji oddajemy doświadczenie ponad 15 perfumiarzy.
Gdy już przeprowadzimy wybór tego unikalnego zapachu ,ostatnim krokiem będzie jego rozprowadzenie w powietrzu. Nasze kompozycje są zgodne z najnowszymi normami IFRA.
Po Twojej stronie należy ocena popularności zapachu w twoim punkcie sprzedaży.
Czy klienci wyczuwają zapach, kiedy wchodzą? Czy zauważasz wzrost liczby powracających konsumentów? Jeżeli Tak , to oznacza, że Twoja strategii marketingu zapachowego zadziałała!

 

 
 
 
 
 
 
 
 

OLFACTORY CONSULTING to agencja marketingu zapachowego oferująca produkty i usługi najwyższej jakości. Naszą główną domeną jest pomoc firmom w tworzeniu niezapomnianych doznań zapachowych dla ich odbiorców za pomocą aromamarketingu.


adres
LOGO BIAŁE 2
ul. Wróblewskiego 19A Mag.14
93-578 Łódź
NIP: 982-026-91-25
                      czaplicki@cff-italy.pl
     +48 519 614 314 
 
Aromamarketing, Kompozycje zapachowe, Marketing Zapachowy, Gadżety Zapachowe, Profesjonalne oczyszczacze powietrza, Dyfuzory zapachów, Produkty IDR GROUP, EVA kulki zapachowe producent, zapach do samochodu